Blij met een fantastisch mooie schaatsdag

Op zondag 11 januari was het een fantastische schaatsdag bij IJsclub Delden op de betoverende natuurijsbaan van Twickel. Ondanks een hobbelige start door scheuren in het ijs, wisten onze toegewijde leden en vrijwilligers deze uitdaging moeiteloos te overwinnen en een schitterende dag te creƫren.

Voorzitter Frans van het Bolscher blikt enthousiast terug: “Het was werkelijk een prachtige schaatsdag met een overweldigende opkomst. Hier doen we het allemaal voor.”

De dag begon met wat opschudding toen scheuren in het ijs aan het licht kwamen, maar dankzij het snel handelen konden we al snel onze deuren openen voor het publiek. Frans van het Bolscher vertelt: “Het ijs vormde een uitdaging, maar dankzij de inzet van ons team konden we veilig schaatsplezier bieden aan alle bezoekers.”

De gezamenlijke inspanning van onze enthousiaste leden en vrijwilligers was bewonderenswaardig. “Iedereen stond paraat en heeft bijgedragen aan het succes van deze dag. De positieve reacties waren hartverwarmend,” aldus Frans van het Bolscher.

Het feit dat de baan de hele dag geopend kon blijven, zorgde voor veel blijdschap. “Dankzij deze beslissing konden ook basisschoolkinderen genieten van het schaatsen. Het zou zonde zijn geweest om de poorten tijdens schooltijd te moeten sluiten.”

Natuurlijk werd er ook volop genoten van warme chocolademelk om op te warmen na het schaatsen. “De voorraad moest meerdere keren worden aangevuld,” voegt Frans van het Bolscher lachend toe.

Dank aan iedereen die heeft bijgedragen aan het succes van deze stralende dag. Laten we hopen op nog veel meer schaatsplezier in de toekomst!