Een mooie dag voor de ijsbaan

Na vele kwakkeljaren te hebben doorstaan, heeft de ijsbaan nu een dag gehad die te vergelijken is met die van 10 jaar geleden. Een drukte van belang een gezelligheid alom.

[singlepic id=46 w=320 h=240 float=left]

Delden en omstreken kwam met man en macht het ijs proeven.Tijdens dit vertier zijn enkele foto’s gemaakt. Deze foto’s zijn te vinden onder het kopje Foto’s.
Het weer zat mee, de dooi die verwacht werd bleeft uit en de ijsvloer was perfect. Ondanks deze perfectie is er na sluitingstijd weer hard gewerkt aan de ijsbaan om deze voor morgen klaar te maken. De dweil is er weer overheen getrokken en laten we hopen dat morgen met de voorspellingen de baan toch open kan.
Wij als ijsclub zijn er helemaal klaar voor. We zullen moeten afwachten wat het weer met ons ijs van plan is.