IJsclub ontvangt Rabo Clubsupport cheque

De IJsclub Delden heeft een buitengewoon gulle bijdrage van 763,86 euro ontvangen dankzij de steun van Rabo ClubSupport. Deze prachtige som zal de club helpen bij het realiseren van onze doelen en het bevorderen van de ijspret voor alle liefhebbers.

We zijn dankbaar naar iedereen die hun stem heeft uitgezet en hiermee de club heeft gesteund. Jullie betrokkenheid heeft geleid tot dit opmerkelijke bedrag, en daar zijn we ontzettend blij mee.

Natuurlijk gaat ook een diepe dank uit naar Rabobank voor het uitzetten van de Rabo ClubSupport actie. Deze gulle donatie zal een significante impact hebben op de activiteiten en mogelijkheden van de IJsclub Delden. We kijken vol enthousiasme uit naar de komende winterse dagen en zullen met volle energie aan de slag!