Vrijwilligers bedankt!

Na de oproep die wij hier schreven, werd het bericht rijkelijk verspreid en gedeeld. Via Nieuws Uit Delden werd zelfs een volledig voetbal team geïnformeerd. Rood Zwart trainer Aart Visch las het en kwam met het geweldige idee om met de A1 jongens ons te helpen met sneeuw ruimen. De jongens hadden zo toch een aardige training te pakken.

Enkele kinderen, A1 van Rood Zwart en andere vrijwilligers actief aan het sneeuwruimen

Vele andere waren vandaag in grote getale op komen draven. De inzet het doorzettingsvermogen heeft er toe geleid dat we nu een flink stuk sneeuw vrij hebben gekregen.

Ook de pers vernam de activiteiten rondom de ijsbaan. NRC Handelsblad en Tubantia maakte foto’s en heeft Tubantia een artikel geschreven.

Voor de avondklok ging iedereen netjes weer naar huis. De winter kan nu al niet meer stuk.

De IJsmeesters gaan morgen opnieuw het ijs inspecteren. De planning is om mogelijk vrijdagavond open te gaan en anders zaterdagochtend.

Bedankt!